Pentru ziua a 4-a va recomandam sa consumati cat mai multe fructe si legume dar si nuci si seminte. Acestea ajuta la o digestie mai rapida si ofera totodata o lista uriasa de vitaminte organismului dumneavoastra.

fructe

Pe durata acestei zile poti consuma fructe si legume fara sa tii cont de cantitate, toate aceste alimente trebuie consumate atat la micul dejun, la pranz dar si la cina. Printre alimentele pe care trebuie sa le consumi se afla urmatoarele fructe: mere, pere, cirese, struguri, lamai, capsuni, banane, portocale, pepene dar si alte alimente precum nuci si seminte.

Cat despre legume sunt acceptate urmatoarele: rosiile, castravetii, gogosarii, varza, conopida, morcov, ceapa dar si ridichii. Haideti sa descoperim impreuna care sunt meniurile indicate pentru aceasta zi.

Micul dejun

Pentru micul dejun este indicat sa consumati un fruct precum un mar sau o portocala, acestea va ofera toate vitaminele necesare pentru a incepe o noua zi plina de stres la care organismul dumneavoastra ese supus. In cazul in care doriti sa consumati cafea sau ceai, va recomandam sa evitati pe cat posibil zaharul.

Pranz

La amiaza este indicat sa consumati o cantitate mai mare de alimente, puteti opta pentru prepararea unei salate cu ingredientele prezentate mai sus, aceasta trebuie sa contina cat mai multe legume pentru a garanta organismului dumneavoastra toate vitaminele necesare. Ca desert puteti consuma un fruct precum rodie sau struguri pentru o digestie cat mai corecta.

Cina

La cina va recomandam sa consumati cat mai multe fructe, acestea sunt usor de digerat si va pregatesc pentru o noua zi.

Acestea sunt cele mai importante aspecte de tinut cont in ziua 4 – ziua vitaminelor, numita chiar si ziua fructelor si legumelor.

Open

  INTRA IN GRUPUL NOSTRU FACEBOOK !