Ziua 2 numita si ziua amidonului sau ziua legumelor permite consumul tuturor tipurilor de legume in cantitati rezonabile preparate fara ulei la gratar, fierte sau la cuptor pe care le puteti condimenta cu sos de rosii, ketchup, patrunjel, marar, sare, piper, paprica, curcuma etc. in functie de gustul fiecaruia.

Daca alte diete nu ne permit anumite alimente precum orezul si cartofii, de aceasta data va puteti bucura odata la 4 zile de aceste legume delicioase.fructe-si-legume

Tipuri de legume pentru ziua 2 a dietei Rina

  • curcubitacee: sunt acele legume care cresc sub forma de floare precum varza, conopida, broccoli, varza de bruxel etc.
  • cereale: din categoria cerealelor fac parte grau, porumb, orez, orz, secara, ovaz, mei si alac.
  • legume cu frunze verzi: spanac, salata, sfecla de zahar, patrunjel, marar, frunze de telina si multe altele.
  • radacinoasa: cartof, telina, morcov, cartofi dulci.
  • leguminoase: ciuperci, ceapa, ardei gras, fasole, mazare, linte etc.

Meniul principal celei de-a doua zi este compus din legume, insa se adauga fructe doar pentru micul dejun, o felie de paine, sosuri si condimente naturale si un bol cu supa lejera.

Ziua 2 – Mic dejun dieta Rina

Pentru fiecare zi, indiferent ca este vorba despre ziua proteinelor, ziua amidonului, ziua carbohidratilor sau ziua vitaminelor trebuie sa fie alcatuit doar din fructe proaspete sau uscate si seminte la care se poate adauga o cana de ceai sau cafea fara zahar.

Realizati combinatia perfecta de fructe pe placul vostru: 1 felie de pepene rosu, 2 portocale, 2 felii de ananas, o cana de zmeura, afine sau capsuni, 3 caise sau piersici etc.

Ziua 2 – Pranz dieta Rina

La pranz optati pentu un orez cu legume, o salata bogata din legume si verdeturi, 3 cartofi fierti in coarja si condimentati sau o salata orientala fara maioneza sau ou la care sa adaugati o felie de paine. Inainte de felul principal puteti manca o portie sanatoasa de supa de legume.

Ziua 3 – Cina dieta Rina

Regula principala care prevede cina in orice zi de pe parcursul dietei Rina este consumul a jumatate din cantitatea de alimente savurate la pranz din care sa eliminati painea.

Este foarte important pe durata zilei sa consumati cel putin 2 litri de apa si sa faceti cel putin 30 de minute de miscare.

Open

  INTRA IN GRUPUL NOSTRU FACEBOOK !