Dieta Rina sau dieta disociata Rina are la baza un regim alimentar care se bazeaza pe consumul disociat de alimente pe parcursul intregii zile precum proteine, carbohidrati, amidon sau viamine. De-a lungul anilor, multi doctori si nutritionisti au incercat sa gaseasca combinatia perfecta dintre alimente care sa ajute organismul uman sa functioneze la limite normale.

proteine

Aceasta dieta a fost creata de un sportiv si are in vedere pierderea a 10-20 kg intr-o perioada de 90 de zile, dar si stabilizarea bolilor cardiovasculare cu care multe persoane supraponderale se confrunta. Chiar daca numarul de kilograme pe care il puteti pierde in 3 luni de zile pare unul foarte mare, trebuie sa stiti ca dieta Rina a fost certificata in intreaga lume de cei mai buni doctori pe domeniul alimentar.

Regimul alimentar al dietei este structurat in 4 zile si anume – ziua 1 sau ziua proteinelor, ziua 2 sau ziua amidonului, ziua 3 sau ziua carbohidratilor si ziua 4 numita ziua vitaminelor , timp in care trebuie sa consumati doar un tip de alimente. Dupa ce perioada celor 4 zile a luat sfarsit, se reia un nou ciclu compus din cele 4 zile prezentate precedent.

Ziua 1 – Ziua Proteinelor

Este permis consumul de proteine precum carne de pui, vita, curcan sau peste, oua, lapte si branzeturi. De asemenea puteti consuma la masa prancipala 1 felie de paine, salata condimentata fara ulei si un bol cu supa simpla.

Mic dejun

Este alcatuit doar din fructe precum kiwi, banana, citrice, mere, pere ananas sau oricare alte fructe va plac, fructe uscate sau seminte pe care le consumati fie sub forma de sucuri savuroase sau intregi. De asemenea, puteti bea si o cafea sau o cana de ceai fara zahar.

Pranz

Masa principala a zilei trebuie sa fie alcatuita din cel putin 200 g de proteine. Carnea este important sa fie gatita la cuptor, fiarta sau la gratar fara ulei.

In general 200 de grame de carne ar trebuie sa fie necesare pentru a opri senzatia de foame. In cazul in care nu doriti sa consumati carne, puteti inlocui pranzul cu 3 oua fierte, 200 grame de branza, iaurt sau lapte, la care sa adaugati o felie de paine, salata si o portie de supa lejere.

Cina

Daca pranzul reprezinta masa principala a zilei, la cina se recomanda sa consumati jumatate din cantitatea pranzului din care sa eminati painea. Totodata, in cazul in care doriti sa consumati 1 ou fiert si la cina, la pranz este necesar sa mancati doar 2 oua fierte in schimbul celor trei.

Open

  INTRA IN GRUPUL NOSTRU FACEBOOK !