Beneficiile ditei Rina comparativ cu alte regimuri disociate


Din dorinta de a scapa de kilogramele in plus si de a arata cat mai bine, femeile incearca diferite diete, cu ajutorul carora considera ca isi vor atinge obiectivul. Dieta Rina este o solutie perfecta pentru cele care isi doresc sa aiba o silueta frumoasa si totodata o alimentatie sanatoasa. Aceasta dieta are doua parti: etapa I, cea de slabire, care dureaza 90 de zile si etapa a II-a, care dureaza tot trei luni, dar care reprezinta perioada de mentinere. Pe parcursul primei etape, persoanele care apeleaza la dieta Rina pot scapa de circa 10-15 kilograme, in functie de metabolismul fiecareia si in conditiile in care nu triseaza.

Cum trebuie tinuta dieta Rina si ce particularitati are

Spre deosebire de alte diete, Rina a fost gandita astfel incat sa ofere toti nutrientii de care are nevoie corpul. Fiecare dimineata trebuie sa inceapa cu un pahar de apa cu lamaie, iar la o distanta de cel putin 30 de minute, un fruct. Timp de patru zile, alimentele se alterneaza. De precizat este faptul ca micul dejun trebuie luat intre orele 04:00-12:00, pranzul intre 12:00-14:00, iar cina intre 18:00-20:00. Masa de seara trebuie sa reprezinte jumatate din cantitatea de la pranz.

In prima zi trebuie consumate proteine. Printre alimentele permise se numara: carnea de pasare, porc, vita sau iepure, gatita la aburi, pe gratar sau fiarta, precum si lactatele sarace in grasimi: branza, lapte, iaurt, lapte batut, mozzarella, chefir, feta, telemea sau cascaval. Se mai pot consuma oua (la pranz si cina), dar si legume (acestea sunt permise zilnic). Atentie insa! Daca se opteaza pentru carne in ziua de proteine, aceasta nu trebuie amestecata cu lactate.

In a doua zi, specialistii recomanda consumul de amidon, care se gaseste in pastai, fasole, mazare, linte, cartofi, orez sau naut, plus legume. In functie de preferinte, se pot manca si 40 de grame de paine si 300 de militri de supa, dar numai la pranz.

Cea de-a treia zi este preferata multora dintre femei: carbohidrati. In aceasta zi se recomanda consumul de cereale procesate, adica fulgi de hrisca, fulgi de mei, de ovaz, produse din faina de porumb, cus-cus sau paste de orice tip ori pizza cu legume. De asemenea, la pranz este permis consumul a 300 de mililitri de supa.

Ultima zi este cea a vitaminelor: se pot manca fructe si legume din belsug, atata timp cat se respecta programul pentru cele trei mese.

dieta disociata

Beneficii ale dietei Rina prin comparatie cu alte diete

Beneficii psihice

Toate persoanele care au incercat deja aceasta dieta au observat ca in timp se simt mult mai bine din punct de vedere psihic, pentru ca isi formeaza un program normal pentru a manca si, in plus, reusesc sa regleze intervalul in care dorm noaptea. Practic, femeile devin mult mai bine organizate in ceea ce priveste ingrijirea corpului si a mintii si totodata isi obisnuiesc organismul cu produse sanatoase.

In comparatie cu dieta disociata de 7 zile pe culori, de exemplu, Rina are continuitate, fiind gandita pentru o perioada mai lunga de timp. Daca femeile aleg o dieta scurta, ca cea de sapte zile, atunci vor astepta rezultate imediate, lucru care este imposibil. In plus, gandita in comparatie cu dieta Dukan, Rina este mult mai permisiva, atata timp cat se respecta zilele si cantitatile de mancare.

Beneficii fizice

Cel mai mare beneficiu fizic pe care il pot observa femeile din comunitatea Rina este ca se vor simti mult mai bine. De exemplu, comparata cu dieta disociata 3-3-3 sau 2-2-2 (in care se consuma trei sau doua zile la rand alimente din aceeasi clasa), dieta Rina ofera posibilitatea alternarii alimentelor mult mai frecvent si, totodata ajuta la satisfacerea nevoilor corpului pentru anumite produse. In plus, in prima etapa a dietei Rina, femeile vor observa scaderea constanta in greutate, dar nu va fi vorba despre o scadere brusca, asa cum se intampla in cazul celorlalte diete dissociate, ci una moderata. Din pacate, femeile care apeleaza la alte diete, ajung sa sufere de boli, din cauza faptului ca acestea sunt foarte drastice.

Beneficii alimentare

Dieta Rina ofera posibilitatea de a se consuma din toate tipurile de alimente, indiferent daca este vorba despre carne, lactate sau carbohidrati. Secretul este insa ca produsele sa nu se amestece, asa cum indica si dieta. Comparativ cu alte diete disociate, Rina ofera femeilor posibilitatea de a consuma chiar si ciocolata (in ziua de carbohidrati). De exemplu, dieta 3-3-3 permite numai consumul de carne sau de legume, ceea ce poate afecta sistemul oricarei persoane. Specialistii nu incurajeaza consumul repetitiv al aceluiasi tip de aliment, pentru ca astfel, corpul nu primeste toti nutrientii de care are nevoie si devine mult mai slabit.

Beneficiile perioadei de mentinere?

Spre deosebire de toate celelalte diete disociate, Rina este singura care include o perioada de mentinere. Specialistii sunt constienti ca o data ce organismul s-a obisnuit cu un anumit tip de alimentatie, este periculos ca acesta sa fie incheiat brusc, mai ales ca apare dorinta de a consuma tot ce a fost interzis in primele trei luni. Asadar, cele 90 de zile de mentinere reprezinta o perioada propice pentru ca cele ce au tinut dieta Rina sa revina usor, usor la normal.

In timp, Rina poate deveni chiar un stil de viata, pentru ca ofera posibilitatea de a se consuma toate tipurile de alimente si, totodata, ajuta femeile sa ajunga exact la greutatea dorita. Astfel, ele se vor simti mai bine din toate punctele de vedere si totodata isi vor recupera increderea de sine! Nu ezitati sa contactati si alte femei care au apelat la aceasta metoda, pentru a va impartasi parerile. Daca perioada de inceput este dificila, veti observa ca in timp, va veti schimba parerea!

Lasă un răspuns

Open

  INTRA IN GRUPUL NOSTRU FACEBOOK !